Rabbim her şeyi bu seğirmeyle haber veriyor.

20
8544
Rabbim her şeyi bu seğirmeyle haber veriyor.
4.3 (85%) 4 vote[s]

Rabbim her şeyi bu seğirmeyle haber veriyor.

 Selamünaleyküm hocam. Kusura bakmayın sizi durmadan rahatsız ediyorum, kısaca bir şey anlatmak istiyorum. Bugün ablam aradı ve bir yakınımızın kalp krizi geçirdiğini söyledi. Aradan bayağı bi zaman geçti, tam saat 18.25 de çenem seğirmeye başladı. Ama nasıl seriyor, biraz duruyor, duasını okuyorum geçiyor, tekrar devam ediyor. Ben de dedim acaba o adama mı bir şey oldu. Ablamı aradım, sordum. O da öldü, niye aradın dedi. Ben de dedim ki çenem acayip seriyor acaba o adama mi bir şey oldu dedim. Bana dedi ki saçma sapan hocalarınla, saçma sapan şeylere inanıp çarpılacaksın. Ben inanmıyorum. Seğirmeymiş meğirmeymiş, dedi. Madem seğirme var da niye hiç başka hocalar bundan bahsetmiyor. Sen devam et inanmaya. Ondan sonra da şurama şu oldu, burama bu oldu dersin diyor. Beni sinir ediyor. Ben de dedim; bu Allah’ın bir lütfu. Niye öyle diyorsun, peygamberler de buna riayet ettiler evliyalar da dedim… Hii sen devam et diye beni tersledi. Ben de dedim ki bu ilim Allah’ın bir lütfu, herkese nasip olmaz, dedim. Sen Allah’ın özel kulu musun, özel mi seçmiş seni, dedi. Ben de dedim ki sen inanmıyorsan inanmayabilirsin ama saçma sapan diyemezsin, dedim. O da bana neler etti… Ben de dedim ki ben Allah’ın özel kuluyum demedim ki saçmalıyorsun, dedim. Sonra allahu Teâlâ boşuna kâfurun suresini indirmemiş dedim. Senin dinin sana benim dinim bana dedim. İnancım yani buna ne gibi bir cevap vermeliydim. Beni çok kızdırıyor, sinir oluyorum ona…

Onunla bu konuyu asla tartışma. Aslında kimseyle tartışma. Bunun adı ilm-i ledün. Kişiye özeldir. İnanan inanır, inanmayan inanmaz. Allah yok diyen, elbet sana onları söyler. Allah’ın her kulu özeldir. Özel görevlidir. O da o sözleri söylemekle görevli. Cennet de cehennem de insanlar ve cinlerle dolacak. İnanalar ile inanmayanları kıyaslarsan inanalar kara öküzün alnındaki çakal (beyazlık) kadardır. Ekseriyeti inanmaz diyen ayetleri hatırla. Sen ihtilaçnameyi kendi kendine denetle. Yazılanlar çıkıyor mu? Savununca iptal ediliyor mu? Bak adam ölmüş. Senin seğirmelerin de durmuş olabilir. Eğer bir başka tanıdık daha ölmeyecekse. Selam es selame

Allah Razi olsun hocam sağ ol… Aynen çıkıyor yemin ederim. Rabbim bana her şeyi bu seğirmeyle haber veriyor. Hep tecrübe ettim, aynen çıkıyor vallahi… Onu nasıl inandırabilirim bilmiyorum dedim ki en güvendiğin hocaya sor da öğren ondan sonra inan, inanma. bakim sana hoca ne diyecek dedim. O saçmalıklarla uğraşamazmış.

Kimse kimseyi inandıramaz. İman rabbimizin lütfudur. Sana düşen talep edene ilmi anlatmaktır. Tebliğdir. Kimseyi inandırmaya çalışma. Şeytan yanlış şeyler söyletir de o söyledikleri önlerine gelir. Kaderlerini kötü etkilemiş olursun. İlme saçmalık demesi bile kendisine zaradır. Beyni her ilmi düşünceyi saçma sayabilir. Düşünme yeteneğinden mahrum kalır… Selam es selame…

Tamam, hocam söylediklerine canı gönülden katılıyorum. Aynen herkesin bileceği iş. Kendisi kaybeder ne hali varsa görsün. Beni de ilgilendirmez ama çok sinir ediyor beni. İsterse ablam olsun, ne olursa olsun, çok kendini dev aynasında görüyor. Selam es selame hakkini helal et.

O dev aynasında dursun. Sen mütevazı ol… Başkalarından sorumlu değilsin. Sen kendi nefsini eğitmeye bak. Her kula şah damarından daha yakın olan rabbimiz seni bu huyundan kurtarsın inşaallah. Selam es selame…

ANLAMA ZOR
Akıyoruz bir uçtan bir uca
Hayat ırmağının düzünden tersine
Tersinden düzüne

Yokuşlar çıkarak, inişler inerek
Dursuz duraksız
Bilinmezler denizidir yüzdüğümüz
Uçsuz bucaksız

Bir yönden var oluşa
Çabalarımız
Bir yönden tükenişe
Bulup yitirmeye
Yitirdiklerimizi bulmaya uğraşımız

Adımız Adem
Sanımız yokluk

Olumsuzdan olumluya
Olumludan olumsuza
Durmaz akarız
Biteviye
İlahi düzenin şenlerine bakarız

Günahlarımızla, sevaplarımızla
Kılıçtan keskin mi keskin
Kıldan ince mi ince
Köprüler geçeriz durmadan
Kudret şarabıdır içtiğimiz
Kevser ırmağında, yedi kurnadan

Adımız Adem
Sanımız yokluk

Hayat tarlasında harmancıyız
Yabasız oraksız
Yaratan yaratılmışla özdeş
Yaratılan Yaratanla hemhal
Öyle bir sır ki anlamak zor
Anlatmak olanaksız

Ilgın-1994

Hacı Ali Bayram

20 YORUMLAR

  1. Selamin aleykum hocam Hocam ya Latifun zikrini ve sag devri yapiyorum aslinda kirk gunu gecti ama ara verdim toplami kirk gun uzerinde Ama hic ruyamda sag tarafimdan verilen kagit vs olmadi Hocam yazildigi sekilde yapiyorum ama bilmiyorum yanlis mi yapiyorum kafama cok takiliyor cok uzuluyorum ben Allah im in sevdigi kulu degil miyim diye ailevi sorunlarim var hic aklimdan cikmiyor her sn zihnim bu konularla mesgul sebebi bu mu bilmiyorum dua bekliyorum

    • selam es selame,aynı disiplin ile devam etmelisin..her can kendine özgüdür….rabbimiz sana göre kabul edecektir..daha çok okumanı istemiştir,belki daha çok okusun daha çok vereyim demiştir.selam es selame

  2. Selamun aleyküm hocam.
    Benim konum Seğirme değil ama nereye yazacağımı bilmiyorum. Kusura bakmayın.
    Siteye yeni kayd oldum. Zikre başlamak istiyorum. Bana yardımcı olurumusunuz.
    Bir sorum olacak.
    Bazı kişiler hurufu makadda ile zikr yapıyorlar, veya esma ul husnaya ek olarak hurufu makadda katıyorlar.
    Bu konuda sizin görüşünüzü alabilirmiyim.
    Selam ve dua ile
    Ismail

    • selam es selame ismailcan,sayfamızı okumayı sürdürürseniz aklınıza gelecek hemen her soruya cevaplar bulacaksınız.hatta şimdilik sizin sormadıklarınızı ,soramayacaklarınız da sordular cevapladık.hem de en samimi şekliyle..allah yar ve yardımcın olsun.zikire şu yazı ile yol veriyoruz. dikkatle oku ve inşaallah kalbin onay verirse başla.allah yar ve yardımcın olsun..facede sayfam var oradan da takip edebiliri sorularını ve gelişmeleri yazabilirsin.selam es selame.

      https://www.hacialibayram.com/zikre-ilk-adim-zikir-ve-adabi/

  3. Hocam merhaba
    Seyirme çoğu kez bir defa oluyor yine de sağ devri yapmak gerekiyor mu
    Bi de kafirun suresini henüz ezberleyemedim onu okumadan yapıyorum devri. Teşekkür ederim, hürmetlerimle…

    • selam es selame Leylacan,bir iki kerelik seyrimeler savunmayı gerektirmez.rabbimiz ben burdayım diyor say.hep seninleyim.yarattıklarımla aramızda asla uzaklık yoktur.ben size şah damarınızdan daha yakınım diyor say..güçlü ve sürekli seyrime olduğunda sağ devri ve duası ile savunma yaparsın.Kafirun suresi olmadan da savunma yapılır.ezberlediğinde onu da eklersin.allah yar ve yardımcın olsun.rabbimizle beraberliğin ölüm sana gelinceye kadar sürekli olsun inşaallah.selam es selame

  4. Hocam selam es selame ben çalışıyorum bugün sağ elimde bilek isaret parmağı var parmak ve her ikisinin aradı uzun bir süre aralıklarla segirdi ara ara kolumdan parmağıma kadar gelen siniri bile hissettim boylu boyunca internette sebeplerine bakarken sizi buldum.Ben Esma-ül husna zikrine başladım bos anlarımda internetteki sayılarına uyarak cekiyorum şuan segirmenin zikirle alakalı olduğunu görünce çok şaşırdım.Allah rızası için beni aydınlatirmısınız.benim sadece tek parmağım seyirmiyor ne demek oluyor.Allah razı olsun.

  5. Hocam selamün aleyküm. 1 aydan fazladır vücuduma yaygın seğirmeler var. Söz gelimi bir sağ ayak baldırım, bir sol kalçam, bir alnım, bir çenem, bir gözüm, bir belim vb. seğiriyor. İlk bir hafta civarı sadece gözlerim seğirdi sonra geçer diye beklerken vücuduma yayıldı. Seğirme yazılarınızda da vücuda yaygın seğirmeye özgür bir şey göremediğim için sormak istedim. Allah razı olsun.

          • Hocam belirli bir damar veya kasım seğirmiyor. Mesela sürekli elim seğirmiyor. Diyelim ki bir sağ el işaret parmağım seğiriyor, biraz sonra (belki bir yarım saat sonra) sol el serçe parmağım seğiriyor, biraz daha duruyor mesela sağ ayak uyluğum, biraz daha sonra sağ omzum gibi. Biraz sonra alnım, biraz sonra çenem gibi. Süre sürekli yarım saat değil elbette. Bazen daha kısa bazen daha uzun.

          • her biri bir haberdir.allah seni seviyor senin haberin olmasa onu tam anmasan da.selam es selame

  6. Selamun aleyküm. ben ticaret ile uğraşan esnaf bir kardeşinizim seğirme ile ibrahim hakkı hazretlerinin marifetnamesi ile tanıştım, yaklaşık 6 yıldırda takip ediyorum. Vucudumda atan damar ile kitapta yazanların olumlu, olumsuz hepsi çıkıyor. mesala sol göz kapağımın üstü veya sağ kalçam seğirdiği zaman bilyordumki muhakkak güzel bir para gelicek ve geliyorda. Ama olumsuz yöndede sağ omzumun seğirmesi bütün işlerimi berbat ediyor ve neredeyse 1 yıldırda her iş yapacakken seğiriyor hayatımı hem maddi hem manevi zehir etti. kaç tane büyük getirisi olan işim tam biticekken sağ omzum veya sağ göz kapağımın altının seğirmesi ile anlıyorumki o işim bozulacak ve bitmiş işim bile bozuluyor. Merak ettğim, İbrahim Hakkı Hazretlerinin seğirmelere bu kadar vakıf olmasına rağmen negatif yöndeki damar atmalarıyla ilgli çözümünün olmaması? Yada varmı? Sizin bu konu ile ilgili yöntemleriniz var mesela buradaki duaların sırrı nedir? yani her şey Allahın iradesi ve kudretinde değilmidir? Yani ben namazlardan sonra duamı ediyorum elimden geldiğince sadakamı fazla fazla veriyorum. Demem oki sadaka rızkı artırıp belayı def eder yaa, buna rağmen sağ omzumun atması ve işlerimin ters gitmesi geçmiyorsa bu sizin yönteminiz ile nasıl geçicek beni bir aydınlatırsanız sevinirim, selametle..

    • selam es selame…herşey ferdin fiil ve davranışları ile toplumun genel kaderi çerçevesinde ilahi bir kadere dönüşür.yani her davranışın sözün bir neticesi vardır.fillerimiz ve sözlerimiz geleceği inşa eder.allah ol diyeceği veya öl diyeceği hükmü kulları ile ifa eder..sözlerinize ve davranışlarınıza dikkat ediniz.iyilik allah’tan kötülükler nefsinizdendir buyurur kuranı kerim..yaptığımız hataların ekserisi bilmeden yaptıklarımızdır.bilmemek mazeret değildir.yanlışı ister bilerek yapın ister bilmeyerek geleceğinizi etkilersiniz..ihtilaçlar kazai tecellileri askıdaki kader olarak kula bildirir.yani kazai bir kusur ile canın yanacak veya şu güzellik olacak diye allah teala kula bilgi verir..bu müminlerle allaha yakın olanlarda teferruatlı olarak gerçekleşir.habir sıfatının bir gereğidir.cebrailin işidir.vahiy dediğimiz işaret dilidir.vahyin kademeleri vardır.ihtilaç bunlardan birisidir.Bütün mürseller nebiler veliler bu ilimden faydalandılar.tecrübe edip nesilden nesile aktardılar.bu aktarımı kitapla (yazılı)halka açanlardan biri de ibrahim hakkı hazrettir.allah bu alanda emeği geçen her kulundan razı olsun.selam bütün salih kullar üzerine olsun.Bizim yayınladığımız ihtilaçname de ihtimal İbrahim hakkı ve diğer kaynaklardan faydalanmış zat evliyasının (ölümü 1957) kitabından faydalanan hocam rahmetliden de bize intikal eden eserde elden ele değişirken ilk defa biz yayınladık.üç nesildir hizmet erleri tarafından tecrübe edilegelmiş ve nasıl savunulacağı da marifetullah sırları cömertçe verilerek kayıt altına alınmıştır.kazai kaderi haber veren ihtilaçlar dua ile iptal olunur.nasıl ki kişiden uygun şekilde özür dilerseniz bağışlanır cezadan muaf tutulursanız ihtilaç da allahtan özür dileyerek iptal olur.Sadece nasıl sanululacağını bilemk yeter.Biz de bu bilgiyi halka açtık biiznillah. ihtilaçları almak bir makam ve mertebe isteyen iştir ki ancak allaha yakın olanlar alır,çaba sarfederek gereğini yapar..Uzak olanlar bu işi ne tecrübe edebilir ne inanır ne de dua ederek kendisini korur..siz şanslı insanlardansınız.almış tecrübe etmiş kesin hükümlü bu işe inanmışsınız.maşaallah..bundan böyle ihtilaç aldığınızda sayfamıza uğrayın,savunulması tavsiye edilenleri tarif edildiği şekilde savunun.Göreceksiniz ki o tecelli iptal olacak verilen kötü haber gerçekleşmeyecektir.Mümin uyanık insandır.kar zarar hesabını dikkatle yapar.dua bir değerlikli ise efal ile yapılan dua bir milyon değerde kabul edilir.o nedenle belirtilen efallerle savunmalısınız…efal yani fiil ile yapılan en büyük ibadet namazdır.ve dikkat edin dinin direğidir.ve sayısız kurallı hareketle birlikte dua edilir.Mümin kişinin miracıdır.Çünkü marifetullah efalleri ile zincirleme akıl alamaz bir dua şeklidir.namazlarını düzenli kılmayan bir müslüman kendisine en büyük zulmü işlemektedir de farkında değildir,ne yazık..selam es selame.

    • Namaz ve ihtilaçlar
      *Selamun aleyküm. Ben ticaret ile uğraşan esnaf bir kardeşinizim seğirme ile İbrahim hakkı hazretlerinin marifetnamesi ile tanıştım, yaklaşık 6 yıldır da takip ediyorum. Vücudumda atan damar ile kitapta yazanların olumlu, olumsuz hepsi çıkıyor. Masala sol göz kapağımın üstü veya sağ kalçam seğirdiği zaman biliyordum ki muhakkak güzel bir para gelecek ve geliyor da. Ama olumsuz yöndeşe sağ omzumun seğirmesi bütün işlerimi berbat ediyor ve neredeyse 1 yıldır da her iş yapacakken seğiriyor hayatımı hem maddi hem manevi zehir etti. Kaç tane büyük getirisi olan işim tam bitecekken sağ omzum veya sağ göz kapağımın altının seğirmesi ile anlıyorum ki o işim bozulacak ve bitmiş işim bile bozuluyor. Merak ettiğim, İbrahim Hakkı Hazretlerinin seğirmelere bu kadar vakıf olmasına rağmen negatif yöndeki damar atmalarıyla ilgili çözümünün olmaması? Yâda varmış? Sizin bu konu ile ilgili yöntemleriniz var mesela buradaki duaların sırrı nedir? Yani her şey Allah’ın iradesi ve kudretinde değil midir? Yani ben namazlardan sonra duamı ediyorum elimden geldiğince sadakamı fazla veriyorum. Demem o ki sadaka rızkı artırıp belayı def eder ya, buna rağmen sağ omzumun atması ve işlerimin ters gitmesi geçmiyorsa bu sizin yönteminiz ile nasıl geçecek beni bir aydınlatırsanız sevinirim, selametle.

      -Selam es selame…Ferdin ve toplumun her fiili ve sözü, kul fiil ve sözü olmaktan çıkar ilahi bir kadere dönüşür. Yani her davranışın sözün bir neticesi vardır. Fillerimiz ve sözlerimiz geleceği inşa eder. Allah ol diyeceği veya öl diyeceği hükmü kulları ile ifa eder.

      Sözlerinize ve davranışlarınıza dikkat ediniz.’’ İyilikler Allah’tan, kötülükler nefsinizdendir’’ buyurur kuranı kerim. Yaptığımız hataların ekserisi bilmeden yaptıklarımızdır. Bilmemek mazeret değildir. Yanlışı ister bilerek yapın ister bilmeyerek geleceğinizi etkilersiniz. İhtilaçlar yani kaza-i tecellileri askıdaki kader halindeyken kula bildirilir. Yani kaza-i bir kusur ile canın yanacak veya şu güzellik olacak diye allah teâlâ kula bilgi verir. Bu işaretle haberleşme müminlerle Allah’a yakın olanlarda teferruatlı olarak gerçekleşir. Habir sıfatının bir gereğidir. Cebrail’in işidir. Vahiy dediğimiz işaret dilidir. Vahyin kademeleri vardır. İhtilaç bunlardan birisidir. Bütün Mürseller nebiler veliler bu ilimden faydalandılar. Tecrübe edip nesilden nesille aktardılar. Bu aktarımı kitapla (yazılı)halka açanlardan biri de İbrahim hakkı hazrettir. Allah bu alanda emeği geçen her kulundan razı olsun. Selam bütün sâlih kullar üzerine olsun.
      Bizim yayınladığımız ihtilaçname de ihtimal İbrahim hakkı ve diğer kaynaklardan faydalanmış zat evliyasının (ölümü 1957) kitabında teferruatlı olarak kayıt altına alınmış, hocam rahmetliden de bize intikal etmiştir. O eserdeki bilgiyi, elden ele değişirken ilk defa biz umuma yayınladık. Üç nesildir hizmet erleri tarafından tecrübe edilegelmiş, nasıl savunulacağı da Marifetullah sırları cömertçe ifşa edilerek kalıcı olarak literatürde kayıt altına alınmıştır. Kaza-i kaderi haber veren ihtilaçlar dua ile iptal olunur. Nasıl ki kişiden uygun şekilde özür dilerseniz bağışlanır, cezadan muaf tutulursanız, ihtilaç da haber verilen tecelli de Allah’tan özür dileyerek iptal olur. Sadece nasıl savunulacağını bilmek yeter. Biz de bu bilgiyi halka açtık biiznillah. İhtilaçları almak bir makam ve mertebe işidir ki ancak allah’a yakın olanlar alır, çaba sarf ederek gereğini yapar. Allah’tan uzak olanlar bu işi ne tecrübe edebilir ne inanır ne de dua ederek kendisini korur. Siz şanslı insanlardansınız. Almış, tecrübe etmiş, kesin hükümlü olarak bu işe inanmışsınız. Maşaallah. Bundan böyle ihtilaç aldığınızda sayfamıza uğrayın, savunulması tavsiye edilenleri tarif edildiği şekilde savunun. Göreceksiniz ki o tecelli iptal olacak, verilen kötü haber gerçekleşmeyecektir. Mümin uyanık insandır. Kar zarar hesabını dikkatle yapar. Dua bir değerlikli ise efal ile yapılan dua bir milyon değerde kabul edilir. O nedenle belirtilen efallerle savunmalısınız… Efal yani fiil ile yapılan en büyük ibadet namazdır. Ve dikkat edin dinin direğidir. Ve sayısız kurallı hareketle birlikte dua edilir. Namaz mümin kişinin miracıdır. Çünkü Marifetullah efalleri ile zincirleme akıl almaz bir dua şeklidir. İnsanı düştüğü her çukurdan çıkarmakla kalmaz miraca sevk eder. Namazlarını düzenli kılmayan bir müslüman kendisine en büyük zulmü işlemektedir de farkında değildir, ne yazık. Selam es selame.

CEVAP VER