Ruhum özgür, bedenime girmek istemiyor.

0
758
Ruhum özgür, bedenime girmek istemiyor.
5 (100%) 3 votes

 

*Hocam benim bedenimin içinde ruhum yok artık. Ruhum bedenimi terk etti, hiç içeriye girmiyor.

*Ne diyor biliyor musun sana. Ruhum, ‘’pirim, Ali’den rahman Razi olsun. Beni bu beden kafesinden, hapishanesinden kurtardı. Asli makamıma gittim’’ diyor. Sürekli geziyor rahman, cennet, ruhlar âlemi her zaman her yerde olabiliyorum, gezebiliyorum, istediğim anda istediğim yerdeyim.

*Bedenim nasıl canlı hayat sahibi oluyor o zaman deseler, uzaktan kumanda ediyor, ruhum bedenimi. Çünkü artık ruh İskender olmuş, padişah olmuş.

*Nasıl televizyonu uzaktan kumanda ile yönetirseniz, işte benim ruhum da öyle yönetiyor bedenimi. Cennetin içinde ruhum. Arada kaç senelik yol var ama hiç etkilemiyor, her yerden yönetiyor.

*Ruhum bir mutlu anlatamam, istediği gibi yaşıyor. Özgür millet olunca ruhu da özgür kalır, ben ölmeden bunu başardım, elhamdülillah. Her şey sizin sayenizde vesilenizle.

*Hocam sizi tanımadan önce bu bedenim, vücudum ruhumu hapsetmişti. Bedenim, vücudum ne isterse ruhum onu yapıyordu. Yani beden kraldı… Ruh ise köle. Şimdi ise ruhum kral, padişah, bedenim köle. Sizi seviyorum… Her şey sizin vesilenizle, duanızla.

-Aziz imam Muhammed kardeşim benim, dediğin gibi ben sadece vesileyim bu nimeti rabbimiz sana bize özel kerem, mucize olarak verdi ki bir an önce yetişip, dualarımızla, hizmetimizle ümmete, millete rabbimin cennet cemalini dünyada yaşatalım biiznillah… Gördüğün, yaşadığın her güzellikte payımız var ki rabbimiz sana anlat diyor, bana da duyur nasiplilerime ,rahmetimi, kevserimin abı hayatını, içsinler evliyalarım kana kana. Selam olsun âlemlerin rabbi Allah’ımıza ve yarattığı cümle mahlûkatına. Her biri rabbimizin bir sıfatının zahiridir. Sevdiklerini bize de sevdir, sevmediklerini bize de sevdirme ya rabbi. Kudret, kuvvet, rahmet elini üzerimizde daim hissettir ve bizi yönlendir, razı olduğun her amele her duaya kavuştur. Âmin. Selam es selame

CEVAP VER