Sadaka ve dua
Sadaka ve dua
kaza-i kaderi değiştiren, ömrü uzatan iki tedbirdir.
*Selam es selame gönlümün sultanı canlar canı hocam. Hocam rabbimin izni ile 1000 ihlası şerif i okudum dün. Zikir esnasında yaşadıklarım ve yorgunluğum hakkında düşünürken sağ dan bir ses ‘’subhaneke oku’’ dedi. İhlası bitirince bir miktar onu da okudum. İhlas okurken keşif halinde, oğluma benzeyen biri geldi sağ yanağımdan öptü. Bir de 4, 5 yaşların da kendimi gördüm, yanlış hatırlamıyorsam eğer.
-SELAM ES SELAME Azizem; bir yazımızda açık olarak yazdık ki manevi ilimler de maddi ilimler gibi laboratuvara gire ve her kul test edebilir. Maddi ilimlerin materyali maddi olduğundan beşeri gözle görülür ürün elle tutulur fotoğrafı çekilir gözle görülür. Manevi ilimlerde ise laboratuvar kişinin beynidir, kalbidir, özel hayatı ve gözlemleri ile tecrübeleridir.
İhtilaçname peygamberlerden günümüze süzülerek gelen tecrübelerle tespit edilen bir ilimdir. Milyonlarca kere test edilmiş ilahi haberlerdir. O nedenle kesin hükümlüdür. Haşa allah kuluna yanlış haber vermez, aksine dosdoğru haber andan rabbimizden gelen haberdir. Rüyalar ve nurlar keşifler yorum gerektirir de ihtilaçlar öyle değildir. Kesin hükmü açık bilgilendirmedir. Çok nedenle bir olumsuz haber alınca hemen savunulmalı. Savunun diye bildirilen kaza-i bir olaylardır. Eceli müsemma olmasa bildirilmezdi… Değiştirilebilecek bir kader olduğundan bildirildi. Ancak dilersen değiştirilecektir. İradene tevdi edilen yani dua ile iptal etmen gereken bir eceli kaza haberidir.
Her kul Allah’ın sevgilisidir. Allah kulda, kul Allah’ta yaşamaktadır. Kulu Allah’tan ayrı gören açık /gizli şirk içindedir. Allah kuluna şah damarından daha yakınım derken, sen kulu Allah’tan ayırıp, kin nefret, düşmanlık üretir, affetmezsen Allah da sana savaş açar. Her varın gaybubetinde Allah’ın varlığını görmemizi emreden kurana aykırı davranmak ancak gaflet ve cehalet eseridir. Dinin hakkıyla anlaşılmaması anlamına gelir. Hemen her yazımızda belirttiğimiz gibi, herşey Allah’tandır, hiçbir şey tek başına Allah değildir. Allah birdir. Alemlerde ondan başka bir ilah yoktur. Her var, ancak hayyul kayyum Allah’ın varlığı ile kaimdir. Kendi kendini yaratmamış, kendi kendine varlığını sürdürüyor değildir.